Журнал МОЛОЧНА ПРОМИСЛОВІСТЬ

Зміст N52
Зміст №52 (2009-03)

Зміст N51
Зміст №51 (2009-02)

Зміст N50
Зміст №50 (2009-01)

Зміст N49
Зміст №49 (2008-06)

Зміст N48
Зміст №48 (2008-05)

Зміст N47
Зміст №47 (2008-04)

Зміст N46
Зміст №46 (2008-03)

Зміст N45
Зміст №45 (2008-02)

Зміст N44
Зміст №44 (2008-01)

2007:
Зміст №43 (2007-08)
Зміст №42 (2007-07)
Зміст №41 (2007-06)
Зміст №40 (2007-05)
Зміст №39 (2007-04)
Зміст №38 (2007-03)
Зміст №37 (2007-02)
Зміст №36 (2007-01)

2006:
Зміст №35 (2006-10)
Зміст №34 (2006-09)
Зміст №33 (2006-08)
Зміст №32 (2006-07)
Зміст №31 (2006-06)
Зміст №30 (2006-05)
Зміст №29 (2006-04)
Зміст №28 (2006-03)
Зміст №27 (2006-02)
Зміст №26 (2006-01)

Попередні роки:
№25 №24 №23 №22 №21 №20 №19 №18 №17 №16 №15 №14 №13 №12 №11 №10 №09 №08 №07 №06 №05 №04 №03 №02 №01

 

 НОВИНИ

Конференція МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС-2009

17 лютого 2009 в рамках міжнародної спеціалізованої виставки "Світ морозива та холоду" & "Молочна і м'ясна індустрія XXI століття" відбудеться Друга всеукраїнська конференція з міжнародною участю МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС-2009.

Організатори: Інфагро, Спілка молочних підприємств України та Асоціація українських виробників "Морозиво і заморожені продукти"

Місце проведення: Україна, Київ, Міжнародний виставковий центр (Броварський проспект, 15, павільйон 1, Конгрес-холл)

Світова економічна криза не обійшла стороною і українську молочну галузь. В Україні, як і у багатьох інших країнах, падає виробництво молокопродуктів, знижується їх споживання, ускладнюється процес зовнішньоторгових операцій. У цих умовах потрібно терміново вживати кардинальних заходів з реформування галузі в цілому та окремо кожного підприємства. Щоб запобігти подальшому ускладненню ситуації та вийти з кризи, необхідно оперативно оцінити поточний стан галузі та створити план дій як мінімум на найближчий сезон 2009-2010 рр. Пошук шляхів виходу з кризи молочної галузі - одна із основних цілей запланованої конференції МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС - 2009.

Участники заходу одержать максимум інформації із самих актуальніх питань:

Українська молочна індустрія

Після тривалого періоду стабільного зростання виробництва молочних продуктів та їх споживання, в 2008 році вперше було відмічено зниження цих показників. Шляхи виходу з критичної ситуації, що склалася, допоможуть визначити як провідні менеджери молочного бізнесу, так і представники державних структур.

Глобальні зміни у світовій молочній індустрії

Очікуваного загострення світового дефіциту продуктів харчування, в тому числі молокопродуктів, не відбулося. Стрімке зростання цін на молочні продукти у 2007 році змінилося у другій половині 2008 року на таке ж стрімке їх зниження. Це свідчить про помітну зміну балансів на світових ринках молочних продуктів. Західні експерти намагатимуться надати максимум інформації для того, щоб українські експортери змогли визначити правильну політику ведення зовнішньої торгівлі молокопродуктами в 2009 році.

Зовнішньоторгівельна політика України

Україна вже рік є членом ВТО, і найближчим чсом, можливо, буде підписано договір про вільну торгівлю з ЄС. Переваги та недоліки такої інтеграції та оптимальна стратегія розвитку молочного бізнесу у ситуації, що склалася будуть розглянуті на конференції.

Чи залишиться Україна серед провідних світових експортерів товарів молочної галузі?

Під впливом політичних та економічних факторів Росія продовжує обмежувати постачання українських молочних продуктів на свою територію. Чи можна розраховувати на покращення торгових відносин з цією країною в пенрспективі, чи Росія буде і надалі перешкоджати імпорту української молочної продукції?

Кон'юнктура ринку

Останнім часом багато виробників опинилися у вкрай складному становищі. В другій половині 2008 року дуже швидко знизився зовнішній попит на українські сухі молокопродукти. А з кінця осені відмічається значний спад і внутрішнього попиту на більшість видів молочних продуктів. Така ситуація спочатку примусила виробників суттєво знизити випуск продукції, а після цього і ціни на неї. На що можуть розраховувати оператори ринку в 2009 році?

Наука і технології

Незважаючи на не зовсім сприятливу ситуацію в галузі, українські оператори ні в якому разі не повинні відмовлятися від подальшого вдосконалення виробничих технологій. Адже в умовах кризи вижити можуть тільки найсильніші

Сировинна база

В Україні стрімко падає виробництво молока. Одні учасники ринку вважають, що цей процес буде зупинено, і надої молока зростуть, інші прогнозують, що пропозиція молочної сировини в країні і надалі буде зменшуватися. Хто правий? Свою думку з цього приводу висловлять представники уряду, молочного бізнесу і самі сільгоспвиробники.

Якість продукції - запорука успіху молочного бізнесу

Україна стала членом ВТО і претендує на активну торгівлю з країнами ЄС, але якість української продукції не дозволяє прогнозувати хороші перспективи для розвитку таких відносин. В Україні скоро буде прийнятий технічний регламент для молочної промисловості, який повинен буде визначити нові якісні параметри для продукції, що виробляється. Спеціалісти висловлять свою думку щодо майбутніх змін в галузі після прийняття цього документу.

СВОЄЧАСНА ІНФОРМАЦІЯ ЗРОБИТЬ ВАШ МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС БІЛЬШ УСПІШНИМ

Тел./факс: +38 044 258-2502
E-mail: info@infagro.com.ua
www.infagro.com.ua




 


 

© Молочна Промисловість, 1999-2009