Журнал МОЛОЧНА ПРОМИСЛОВІСТЬ

Зміст N52
Зміст №52 (2009-03)

Зміст N51
Зміст №51 (2009-02)

Зміст N50
Зміст №50 (2009-01)

Зміст N49
Зміст №49 (2008-06)

Зміст N48
Зміст №48 (2008-05)

Зміст N47
Зміст №47 (2008-04)

Зміст N46
Зміст №46 (2008-03)

Зміст N45
Зміст №45 (2008-02)

Зміст N44
Зміст №44 (2008-01)

2007:
Зміст №43 (2007-08)
Зміст №42 (2007-07)
Зміст №41 (2007-06)
Зміст №40 (2007-05)
Зміст №39 (2007-04)
Зміст №38 (2007-03)
Зміст №37 (2007-02)
Зміст №36 (2007-01)

2006:
Зміст №35 (2006-10)
Зміст №34 (2006-09)
Зміст №33 (2006-08)
Зміст №32 (2006-07)
Зміст №31 (2006-06)
Зміст №30 (2006-05)
Зміст №29 (2006-04)
Зміст №28 (2006-03)
Зміст №27 (2006-02)
Зміст №26 (2006-01)

Попередні роки:
№25 №24 №23 №22 №21 №20 №19 №18 №17 №16 №15 №14 №13 №12 №11 №10 №09 №08 №07 №06 №05 №04 №03 №02 №01

 

 НОВИНИ

"Терра Фуд" інвестувала більше $30 млн у будівництво Білоцерківського молкомбінату потужністю 250 тонн переробки за зміну

Управляюча компанія (УК) "Терра Фуд" (Київ), інвестувала більше $30 млн в будівництво Білоцерківського молочного комбінату (Київська область). Виробництво на комбінаті організоване згідно з вимогами директив Європейського Союзу і Міжнародної молочної федерації.

"Інвестиції - більше $30 млн. Потужність заводу - 250 тонн переробки молока на добу. До кінця року плануємо переробляти 100 тонн молока на добу", - повідомив журналістів Голова Ради директорів УК "Терра Фуд" Вадим Чагаровський на прес-конференції в інформаційному агентстві "Інтерфакс-Україна" в Києві у вівторок, 22 липня. "Підприємство вже тиждень як почало виробляти молочну продукцію. Протягом трьох років ми плануємо зайняти 6% ринку сегменту цільномолочної продукції", - сказав він.


В.П.Чагаровський, Голова Ради директорів УК "Терра Фуд".

Директор з виробництва Білоцерківського молкомбінату Ірина Жолкевська, у свою чергу, повідомила, що підприємство випускатиме продукцію під торгівельною маркою MilkLife, зокрема, продукцію преміум-класу під брендом Premialle в скляній тарі, продукцію під брендом "Біла лінія" і молочне дитяче харчування під брендом Baby Life.

"Перша продукція, упакована в плівку, вже з'явилася. Вона призначена для малозабезпечених верств населення. З сьогоднішнього дня продукція Premialle і "Біла лінія" з'явиться в мережі "Сільпо". За 10-12 днів ми обійдемо всі національні мережі і плануємо до кінця року "підкорити" всю Україну", - відзначив В.Чагаровський. При цьому І.Жолкевськая відзначила, що продукція під брендом Baby Life з'явиться в магазинах восени поточного року.

В.Чагаровський також повідомив, що ООО "Білоцерківський молочний комбінат" планує найближчим часом експортувати свою продукцію в країни СНД, а в перспективі - і в країни ЄС. "Якщо буде експорт в СНД, то це буде 25-30% від загального виробництва підприємства", - відзначив він. В той же час Голова Ради директорів УК "Терра Фуд" повідомив, що підприємство купуватиме молоко винятково на молочних фермах. При цьому він додав, що в плани "Терра Фуд" входить також будівництво нових ферм. Крім того, В.Чагаровський сказав, що "Терра Фуд", можливо, побудує ще як мінімум два аналогічні заводи в Україні. Він не озвучив деталі стосовно цих проектів.

Офіційне відкриття Білоцерківського молочного комбінату відбудеться на початку вересня поточного року. УК "Терра Фуд" (створена в 2006 році) - один з найбільших в Україні виробничо-торгівельних холдингів, який включає три напрями бізнесу: молочний, м'ясний і агропромисловий. До складу холдингу входять вісім підприємств молочного напряму - Білоцерківський молочний комбінат, Тульчинський маслосирзавод, Решетіловський маслосирзавод, Крижопільський сирзавод, Вапнярський молокозавод, Могилів-Подільський молокозавод, Новоодесський маслосирзавод та Корнінський сирзавод.

За даними УК "Терра Фуд", частка підприємств холдингу на ринку спредів на сьогоднішній день складає 35,7%, на ринку твердих сирів - 10%. М'ясний напрям холдингу представлений м'ясокомбінатом Тульчинським, агропромисловий - агрокомплексом "Зелена долина", що об'єднує 15 агропідприємств.

За даними ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА


 


 

© Молочна Промисловість, 1999-2009