Журнал МОЛОЧНА ПРОМИСЛОВІСТЬ

Зміст N52
Зміст №52 (2009-03)

Зміст N51
Зміст №51 (2009-02)

Зміст N50
Зміст №50 (2009-01)

Зміст N49
Зміст №49 (2008-06)

Зміст N48
Зміст №48 (2008-05)

Зміст N47
Зміст №47 (2008-04)

Зміст N46
Зміст №46 (2008-03)

Зміст N45
Зміст №45 (2008-02)

Зміст N44
Зміст №44 (2008-01)

2007:
Зміст №43 (2007-08)
Зміст №42 (2007-07)
Зміст №41 (2007-06)
Зміст №40 (2007-05)
Зміст №39 (2007-04)
Зміст №38 (2007-03)
Зміст №37 (2007-02)
Зміст №36 (2007-01)

2006:
Зміст №35 (2006-10)
Зміст №34 (2006-09)
Зміст №33 (2006-08)
Зміст №32 (2006-07)
Зміст №31 (2006-06)
Зміст №30 (2006-05)
Зміст №29 (2006-04)
Зміст №28 (2006-03)
Зміст №27 (2006-02)
Зміст №26 (2006-01)

Попередні роки:
№25 №24 №23 №22 №21 №20 №19 №18 №17 №16 №15 №14 №13 №12 №11 №10 №09 №08 №07 №06 №05 №04 №03 №02 №01

 

 НОВИНИ

Компанія TerraFood вводить в експлуатацію новітній молокопереробний завод - єдиний в Україні, побудований у відповідності з Директивами ЄС.

Український молочний ринок поповнився новим потужним гравцем. Вперше за роки незалежності України, поблизу Білої Церкви збудовано молочний комбінат у відповідності із Директивами Європейського Союзу і вимогами Міжнародної молочної Федерації. До цього молокопереробні підприємства в Україні тільки модернізувалися на базі старих виробничих комплексів радянського ґатунку.

Новозбудований Білоцерківський молочний комбінат входить до складу української компанії ТЕРРА ФУД, яка є одним із крупних гравців на ринку молочної продукції та лідером із виробництва масла/спредів (ТМ <Тульчинка>). Запуск нового виробництва забезпечує в компанії розвиток нового напряму молокопереробного бізнесу - виробництво продукції з незбираного молока. За прогнозами фахівців молочного ринку, це відкриває перед компанією ТЕРРА ФУД перспективи впродовж трьох років стати абсолютним лідером молочної галузі України, який виробляє еталонні молочні продукти в усіх сегментах: масло/спреди, сири, а тепер і молочна продукція.

В компанії підкреслюють, що завод створено стовідсотково за рахунок українських інвестицій, що є унікальним явищем для вітчизняної молочної галузі.

- Це довгостроковий і далекоглядний проект, мета якого - виробляти українські молочні продукти європейської якості - для здоров'я українців трьох поколінь, - зазначив голова ради директорів компанії Вадим Чагаровський. - На такій філософії ми заснували наш комбінат, де створюємо також еталонну систему безпеки, дистрибуції, корпоративної культури. І ми впевнені, що його поява стане переломним моментом для поліпшення ситуації в молочній галузі України в цілому.

Підприємство випускатиме повний спектр молочної продукції під брендом MilkLife, яка зможе успішно конкурувати із зарубіжними брендами на міжнародному ринку.

За словами Вадима Чагаровського, новітній Білоцерківський комбінат на сьогоднішній день є єдиним в Україні, продукція якого пройде європейську сертифікацію. Адже жодне з молокопереробних підприємств, у тому числі й з іноземними інвестиціями, які випускають продукцію під міжнародними брендами, повною мірою не відповідають міжнародним стандартам.

Вітчизняний молочний ринок стрімко розвивається, його ємність зростає. Тому, при високій якості продукції можна досить швидко завоювати лояльність споживачів. А це означає, що перерозподіл ринку молочної продукції ще попереду, вважає Вадим Чагаровський.

Прес-конференція за участю керівництва компанії TerraFood, керівників і фахівців Білоцерківського молочного комбінату відбудеться 22 липня 2008 року об 11.00 в інформагентстві <Інтерфакс-Україна>.

Довідка:

Управляюча компанія <ТЕРРА ФУД>, створена у 2006 році - це один з найбільших в Україні виробничо-торгових холдингів, який включає три напрями бізнесу: молочний, м'ясний і агропромисловий.

До складу холдингу входять 8 підприємств молочного напряму - Білоцерківський молочний комбінат, Тульчинський маслосирзавод, Решетилівський маслосирзавод, Крижопільський сирзавод, Вапнярський молокозавод, Могилів-Подільський молокозавод, Новоодеський маслосирзавод, Корнинський сирзавод.

Частка підприємств холдингу <ТЕРРА ФУД> на ринку спредів на сьогоднішній день становить 35,7%, на ринку твердих сирів - 10%. У процесі становлення знаходяться проекти компанії на ринку плавлених сирів (планується досягти 10-12% ринку), та на ринку продукції з незбираного молока (планується 5-6% ринку).

Продукція холдингу успішно експортується у країни СНД та далекого зарубіжжя.

М'ясний напрям в холдингу представлено Тульчинським м'ясокомбінатом, продукція якого добре відома в Україні.

Агропромисловий напрям холдингу - це агрокомплекс <Зелена долина>, який об'єднує 15 агропідприємств, що обробляють 26 тис га. Основна діяльність агрокомплексу - вирощування та переробка цукрового буряку, виробництво цукру, а також тваринництво.


 


 

© Молочна Промисловість, 1999-2009