Журнал МОЛОЧНА ПРОМИСЛОВІСТЬ

Зміст N52
Зміст №52 (2009-03)

Зміст N51
Зміст №51 (2009-02)

Зміст N50
Зміст №50 (2009-01)

Зміст N49
Зміст №49 (2008-06)

Зміст N48
Зміст №48 (2008-05)

Зміст N47
Зміст №47 (2008-04)

Зміст N46
Зміст №46 (2008-03)

Зміст N45
Зміст №45 (2008-02)

Зміст N44
Зміст №44 (2008-01)

2007:
Зміст №43 (2007-08)
Зміст №42 (2007-07)
Зміст №41 (2007-06)
Зміст №40 (2007-05)
Зміст №39 (2007-04)
Зміст №38 (2007-03)
Зміст №37 (2007-02)
Зміст №36 (2007-01)

2006:
Зміст №35 (2006-10)
Зміст №34 (2006-09)
Зміст №33 (2006-08)
Зміст №32 (2006-07)
Зміст №31 (2006-06)
Зміст №30 (2006-05)
Зміст №29 (2006-04)
Зміст №28 (2006-03)
Зміст №27 (2006-02)
Зміст №26 (2006-01)

Попередні роки:
№25 №24 №23 №22 №21 №20 №19 №18 №17 №16 №15 №14 №13 №12 №11 №10 №09 №08 №07 №06 №05 №04 №03 №02 №01

 

 НОВИНИ

Міжнародні Форуми "Молочна індустрія 2008" і "М'ясна індустрія 2008" завершили свою роботу

21 березня Виставка і Міжнародні Форуми "Молочна Індустрія 2008" і "М'ясна Індустрія 2008" завершили свою роботу. За попередніми даними, за чотири дні роботи павільйон міжнародного виставкового комплексу "Крокус Експо", де цього року виставка проводилася вперше, відвідали більше 16 тисяч гостей з 19 країн світу.

Організатори форумів, - виставкова компанія "Глобал Експо", Молочна Спілка Росії, М'ясна Спілка Росії за підтримки Міністерства сільського господарства Російської Федерації, - відзначили, що кількість відвідувачів Форумів збільшилася в порівнянні з минулими роками. Виросла і кількість експонентів. Стенди 420 компаній з 28 держав було відкрито для відвідувачів всі чотири дні роботи виставки. Спонсорську підтримку форумів забезпечували компанії Danone, Wimm Bill Dann, "Велком", "Юнімілк", а також Stellberg і "Спектр".

Програма заходів була насиченою, цікавою і пізнавальною для галузевих фахівців. У численних конференц-залах обговорювалися найактуальніші питання, за круглими столами піднімалися проблеми, що цікавлять спеціалістів, а в "Зоні відкритих дискусій" і на стендах компаній укладалися договори. В рамках м'ясного форуму пройшли сесії, присвячені реалізації національного проекту "Розвиток АПК"; питанням переробки м'яса птиці і яєць; перспективам роботи компаній-виробників м'яса і роздрібних операторів і ін. Конкурс професійної майстерності обвальщиків-жиловщиків зробив М'ясний форум яскравим і таким, що запам'ятовується.

На бізнес-саммітах VI Міжнародного Форуму "Молочна Індустрія 2008" учасники торкнулися таких тем, як перспективи ринку дитячого молочного харчування; нові технології цільномолочного виробництва; обговорювалися шляхи взаємодії між молочниками і торговими мережами. Протягом всього часу роботи виставки були відкриті молочні бари, де охочі дегустували продукцію різних підприємств. А в четвер, 20 березня, організатори надали можливість всім охочим відправитися на технічні екскурсії по молочних заводах Підмосков'я.

Цікавою подією Молочного форуму став семінар компанії "Тетра Пак" на тему "Сучасний маркетинг молочних продуктів", де разом з доповідями учасників були продемонстровані новітні досягнення пакувальної промисловості. Міні-шоу, на яке була перетворена демонстрація новинок, викликала справжній ажіотаж серед учасників. Велике враження на присутніх справили трубочки для пиття, щомають здатність змінювати смакові властивості молока.

Наступні Форуми "Молочна індустрія 2009" і "М'ясна індустрія 2009" пройдуть з 17 по 20 березня 2009 року в Міжнародному виставковому комплексі "Крокус Експо".


 


 

© Молочна Промисловість, 1999-2009