НОВИЙ ПРОДУКТ - ВІД ІДЕЇ ДО ВИПУСКУ НА РИНОК. ХТО ПАРТНЕРИ?
Компанія InMind та журнал МОЛОЧНА ПРОМИСЛОВІСТЬ запрошують спеціалістів з маркетингу молокопереробних та інших підприємств харчової промисловості прийняти участь в семінарі "НОВИЙ ПРОДУКТ - ВІД ІДЕЇ ДО ВИПУСКУ НА РИНОК. ХТО ПАРТНЕРИ?":
СЕМІНАР
НОВИЙ ПРОДУКТ - ВІД ІДЕЇ ДО ВИПУСКУ НА РИНОК. ХТО ПАРТНЕРИ?
Дата проведення: лютий 2008
Мета семінару: визначення можливостей і шляхів ефективної взаємодії виробників продуктів харчування і їх партнерів - дослідницьких компаній, рекламних і PR агентств на етапі виведення нового продукту на ринок:
+ Погляд зсередини - досвід виробника. Проблеми дослідження перспектив і запуску. Очікування від партнерів
+ Ефективні форми і стратегія дослідження перспектив нового продукту на ринку
+ Креатив і не тільки: як вибрати рекламне агентство
Цільова аудиторія СЕМІНАРУ:
+ Спеціалисти та менеджери в галузі маркетингу, реклами і маркетингових досліджень
+ Менеджери з маркетингу і реклами
+ Керівники відділів маркетингу і реклами
+ Топ-менеджмент компаній, що приймає участь в реалізації маркетингових завдань
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ
11:00-12:00
НАТАЛІЯ ФЕСЮН,
Директор з маркетингу - Шосткинський міськмолкомбінат
+ Погляд зсередини. Досвід розробки просування нового продукту і стратегії його виведення на ринок. Що чекає компанія виробник від партнерів, як ухвалює рішення про те - хто буде партнером
+ Реальний досвід. Приклад. Перешкоди і проблеми, що виникають при здійсненні планів. Вплив зовнішніх чинників
+ Досвід співпраці з дослідницькими і рекламними агентствами. Очікування. Шляхи ефективної взаємодії з погляду виробника
12:00-13:00
ЮЛІЯ МАСІЕНКО, PhD,
Заступник Директора з досліджень та розвитку InMind
+ Інформаційний аудит - ринкова ситуація і можливості виведення нового продукту/бренду
+ Визначення ніші, цільвої аудиторії та їх бізнес-перспективності - результати комплексного дослідження
+ Висунення гіпотез і тестування концепцій, тестування продукту - оцінка загального враження і формованого наміру
+ Тестування елементів комунікаційної програми - оцінка формованого наміру
+ Пост-оцінка сприйнятих повідомлень і оцінка продукту - рекомендації з корекції
13:00-14:00
СЕРГІЙ ГАЙДАЙ,
Директор із стратегічного планування Агентство Гайдай.ком
+ Як вибрати рекламне агентство?
+ Міфи і стереотипи на рекламному ринку
+ Реклама, яка подобається
+ Реклама, яка продає
14:00 +
Снек-бар і неофіційна частина програми
ДОПОВІДАЧІ
НАТАЛІЯ ФЕСЮН, МВА
Директор з маркетингу Шосткінського міськмолкомбінату
Досвід роботи в стратегічному менеджменті понад 10 років. Викладач Міжнародної програми підготовки маркетологів ( диплом європейського стандарту IME). Досвід роботи в міжнародних компаніях на топ позиціях понад 10 років.
Спеціалізація: Стратегічний аналіз і планування, створення і розробка бренду, управління брендом, розробка і створення нових продуктів, інтегрований маркетинг, маркетингові комунікації, маркетинг відносин, міжнародний маркетинг
ЮЛІЯ МАСІЄНКО, PhD
Заступник директора з досліджень та розвитку, InMind.
Досвід роботи в маркетингових дослідженнях понад 7 років.
Спеціалізація: Стратегічний розвиток, розробка і адаптація дослідницьких методик, розробка інноваційних дослідницьких продуктів, розробка дизайну і методології B2B і B2C дослідницьких проектів, підготовка аналітичних продуктів. Міжнародні дослідницькі проекти.
СЕРГІЙ ГАЙДАЙ,
Директор із стратегічного планування, Агентство Гайдай.ком
У Сергія Гайдая два <професійні життя>. Одне з них - маркетинг і реклама. Впродовж 17 років Гайдай і його команда розробляють рекламні кампанії і нові торгові марки, соціальні і PR-проекти, створюють бренди. Друге життя Сергія Гайдая - політтехнології. У його арсеналі більше 30 виборчих кампаній. Автор і керівник виборчої кампанії блоку <Цивільний актив Києва> (2006 рік) - єдиної неполітичної організації, кандидати якої увійшли до складу Київської міськради.
Вартість участі: 700 грн. без ПДВ
MONEY BACK GUARANTEE: ми гарантуємо 100% повернення оплати за участь у разі, якщо учасник буде незадоволений проведенням і інформаційним наповненням СЕМІНАРУ