Журнал МОЛОЧНА ПРОМИСЛОВІСТЬ

Зміст N52
Зміст №52 (2009-03)

Зміст N51
Зміст №51 (2009-02)

Зміст N50
Зміст №50 (2009-01)

Зміст N49
Зміст №49 (2008-06)

Зміст N48
Зміст №48 (2008-05)

Зміст N47
Зміст №47 (2008-04)

Зміст N46
Зміст №46 (2008-03)

Зміст N45
Зміст №45 (2008-02)

Зміст N44
Зміст №44 (2008-01)

2007:
Зміст №43 (2007-08)
Зміст №42 (2007-07)
Зміст №41 (2007-06)
Зміст №40 (2007-05)
Зміст №39 (2007-04)
Зміст №38 (2007-03)
Зміст №37 (2007-02)
Зміст №36 (2007-01)

2006:
Зміст №35 (2006-10)
Зміст №34 (2006-09)
Зміст №33 (2006-08)
Зміст №32 (2006-07)
Зміст №31 (2006-06)
Зміст №30 (2006-05)
Зміст №29 (2006-04)
Зміст №28 (2006-03)
Зміст №27 (2006-02)
Зміст №26 (2006-01)

Попередні роки:
№25 №24 №23 №22 №21 №20 №19 №18 №17 №16 №15 №14 №13 №12 №11 №10 №09 №08 №07 №06 №05 №04 №03 №02 №01

 

 НОВИНИ

НОВИЙ ПРОДУКТ - ВІД ІДЕЇ ДО ВИПУСКУ НА РИНОК. ХТО ПАРТНЕРИ?

Компанія InMind та журнал МОЛОЧНА ПРОМИСЛОВІСТЬ запрошують спеціалістів з маркетингу молокопереробних та інших підприємств харчової промисловості прийняти участь в семінарі "НОВИЙ ПРОДУКТ - ВІД ІДЕЇ ДО ВИПУСКУ НА РИНОК. ХТО ПАРТНЕРИ?":

СЕМІНАР

НОВИЙ ПРОДУКТ - ВІД ІДЕЇ ДО ВИПУСКУ НА РИНОК. ХТО ПАРТНЕРИ?

Дата проведення: лютий 2008

Мета семінару: визначення можливостей і шляхів ефективної взаємодії виробників продуктів харчування і їх партнерів - дослідницьких компаній, рекламних і PR агентств на етапі виведення нового продукту на ринок:

+ Погляд зсередини - досвід виробника. Проблеми дослідження перспектив і запуску. Очікування від партнерів

+ Ефективні форми і стратегія дослідження перспектив нового продукту на ринку

+ Креатив і не тільки: як вибрати рекламне агентство

Цільова аудиторія СЕМІНАРУ:

+ Спеціалисти та менеджери в галузі маркетингу, реклами і маркетингових досліджень

+ Менеджери з маркетингу і реклами

+ Керівники відділів маркетингу і реклами

+ Топ-менеджмент компаній, що приймає участь в реалізації маркетингових завдань

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ

11:00-12:00 НАТАЛІЯ ФЕСЮН,

Директор з маркетингу - Шосткинський міськмолкомбінат
+ Погляд зсередини. Досвід розробки просування нового продукту і стратегії його виведення на ринок. Що чекає компанія виробник від партнерів, як ухвалює рішення про те - хто буде партнером

+ Реальний досвід. Приклад. Перешкоди і проблеми, що виникають при здійсненні планів. Вплив зовнішніх чинників

+ Досвід співпраці з дослідницькими і рекламними агентствами. Очікування. Шляхи ефективної взаємодії з погляду виробника

12:00-13:00 ЮЛІЯ МАСІЕНКО, PhD,

Заступник Директора з досліджень та розвитку InMind
+ Інформаційний аудит - ринкова ситуація і можливості виведення нового продукту/бренду

+ Визначення ніші, цільвої аудиторії та їх бізнес-перспективності - результати комплексного дослідження

+ Висунення гіпотез і тестування концепцій, тестування продукту - оцінка загального враження і формованого наміру

+ Тестування елементів комунікаційної програми - оцінка формованого наміру

+ Пост-оцінка сприйнятих повідомлень і оцінка продукту - рекомендації з корекції
13:00-14:00 СЕРГІЙ ГАЙДАЙ,

Директор із стратегічного планування Агентство Гайдай.ком
+ Як вибрати рекламне агентство?

+ Міфи і стереотипи на рекламному ринку

+ Реклама, яка подобається

+ Реклама, яка продає

14:00 + Снек-бар і неофіційна частина програми

ДОПОВІДАЧІ

НАТАЛІЯ ФЕСЮН, МВА

Директор з маркетингу Шосткінського міськмолкомбінату


Досвід роботи в стратегічному менеджменті понад 10 років. Викладач Міжнародної програми підготовки маркетологів ( диплом європейського стандарту IME). Досвід роботи в міжнародних компаніях на топ позиціях понад 10 років.

Спеціалізація: Стратегічний аналіз і планування, створення і розробка бренду, управління брендом, розробка і створення нових продуктів, інтегрований маркетинг, маркетингові комунікації, маркетинг відносин, міжнародний маркетинг

ЮЛІЯ МАСІЄНКО, PhD

Заступник директора з досліджень та розвитку, InMind.


Досвід роботи в маркетингових дослідженнях понад 7 років.

Спеціалізація: Стратегічний розвиток, розробка і адаптація дослідницьких методик, розробка інноваційних дослідницьких продуктів, розробка дизайну і методології B2B і B2C дослідницьких проектів, підготовка аналітичних продуктів. Міжнародні дослідницькі проекти.

СЕРГІЙ ГАЙДАЙ,

Директор із стратегічного планування, Агентство Гайдай.ком


У Сергія Гайдая два <професійні життя>. Одне з них - маркетинг і реклама. Впродовж 17 років Гайдай і його команда розробляють рекламні кампанії і нові торгові марки, соціальні і PR-проекти, створюють бренди. Друге життя Сергія Гайдая - політтехнології. У його арсеналі більше 30 виборчих кампаній. Автор і керівник виборчої кампанії блоку <Цивільний актив Києва> (2006 рік) - єдиної неполітичної організації, кандидати якої увійшли до складу Київської міськради.

Вартість участі: 700 грн. без ПДВ

MONEY BACK GUARANTEE: ми гарантуємо 100% повернення оплати за участь у разі, якщо учасник буде незадоволений проведенням і інформаційним наповненням СЕМІНАРУ

Реєстрація і контакти: Ви можете підтвердити Вашу участь наступним чином:
E-mail: To: Office@InMind.com.ua Сс: info@molprom.com.ua
Тел.: +38 044 539 1639, +38 044 569 7204 / 05 / 06
Контактна особа: ОленаФедоренко Olena.Fedorenko@inmind.com.ua, м.т. +38 050 446 0768


 


 

© Молочна Промисловість, 1999-2009