Журнал МОЛОЧНА ПРОМИСЛОВІСТЬ

Зміст N52
Зміст №52 (2009-03)

Зміст N51
Зміст №51 (2009-02)

Зміст N50
Зміст №50 (2009-01)

Зміст N49
Зміст №49 (2008-06)

Зміст N48
Зміст №48 (2008-05)

Зміст N47
Зміст №47 (2008-04)

Зміст N46
Зміст №46 (2008-03)

Зміст N45
Зміст №45 (2008-02)

Зміст N44
Зміст №44 (2008-01)

2007:
Зміст №43 (2007-08)
Зміст №42 (2007-07)
Зміст №41 (2007-06)
Зміст №40 (2007-05)
Зміст №39 (2007-04)
Зміст №38 (2007-03)
Зміст №37 (2007-02)
Зміст №36 (2007-01)

2006:
Зміст №35 (2006-10)
Зміст №34 (2006-09)
Зміст №33 (2006-08)
Зміст №32 (2006-07)
Зміст №31 (2006-06)
Зміст №30 (2006-05)
Зміст №29 (2006-04)
Зміст №28 (2006-03)
Зміст №27 (2006-02)
Зміст №26 (2006-01)

Попередні роки:
№25 №24 №23 №22 №21 №20 №19 №18 №17 №16 №15 №14 №13 №12 №11 №10 №09 №08 №07 №06 №05 №04 №03 №02 №01

 

 НОВИНИ

Британці люблять свою молочну промисловість

Більшість споживачів Великобританії надають перевагу британській молочній продукції.

Як показали результати недавнього дослідження, проведеного серед споживачів британською дослідницькою компанією ICM, більш ніж половина опитуваних заявила, що вони хотіли б купувати таку молочну продукцію як сир, йогурт та морозиво виробництва місцевих виробників, а не відомих світових лідерів. Близько 80% опитуваних надали перевагу молоку британських виробників. Результати опитування, проведеного на замовлення Торгівельно-промислового товариства та Country Land and Business Association, додали впевненості британським виробникам молочної продукції - фермерам і переробникам - в боротьбі за прибутки в умовах збільшення імпорту дорогої молочної продукції.

Висновки проведеного дослідження, звичайно, несприятливі для компанії Arla Foods UK, яка імпортує масло Anchor з Нової Зеландії. Конкуруюча фірма Dairy Crest нещодавно випустила рекламу, яка критикує Arla за те, що вона завозить в Британію масло Anchor за 11 тисяч миль, в той час коли її власне масло марки Country Life виготовляється безпосередньо у Британії. Цей рекламний ролик було підтримано Національним Союзом фермерів Великобританії.

Опитування проведене ICM виявило, що причиною громадської підтримки місцевих виробників молочної продукції є зацікавленість у підтримці британських фермерів. Більше двох третин опитуваних заявили, що рівень життя у сільській місцевості неодмінно знизиться без молочної галузі, а 85% вважають, що фермери стануть неконкурентоспроможними, якщо супермаркети і далі будуть знижувати ціни на молоко. Середня ціна на фермерське молоко становить 18 пенсів за літр, і це найнижча ціна у Західній Європі.

Незважаючи на це, декілька молочних фірм ще трохи знизили ціну на фермерське молоко протягом поточного року, намагаючись у такий спосіб подолати зростаючі виробничі витрати та тиск цін з боку супермаркетів. Представники Національного Союзу фермерів попередили їх повторно про те, що вони будуть відсторонені від бізнесу у разі продовження таких акцій. <Існує очевидний доказ зловживання владою усередині ланцюга постачання, і здебільшого правопорушниками є роздрібні торгівці>, - заявив Генеральний директор Національного союзу фермерів Річард Макдональд, який останнім часом проводив обстеження мережі торгівлі бакалійними товарами у Великобританії у складі Комісії з питань конкуренції.

Низькі прибутки по всьому молочному сектору стали причиною нестачі коштів на розвиток і подальше вдосконалення якості продукції, яка б могла конкурувати з продукцією іноземних фірм. Дефіцит молочної продукції на Британському ринку у 2005 році збільшився до 20% (893 млн фунтів), як і попереджали економісти Британської Ради з розвитку молочної галузі (UK Milk Development Council). Вони також висловлювали думку, що практичною іллюстрацією цієї проблеми є, наприклад, продовження практики експорту Британією молочного жиру, такого, як вершки низької якості, і в той же час, імпорту дорогих марок масла, таких як Lurpak або Anchor. Президент Country Land та Торгівельно-промислового товариства Девід Фарсдон вважає, що підтримка місцевої продукції споживачами, виявлена у дослідженні ICM, підбадьорить британських фермерів та переробні компанії молочної галузі. Проте, він допускає, що ситуація все ж досить складна. Те, що покупці говорять під час опитувань, і те, на що вони витрачають гроші у супермаркетах або в оптових магазинах, може суттєво відрізнятися. Можна тільки сподіватися, що їхні наміри співпадають з реальними діями. Про збільшення попиту на продукти харчування місцевого виробництва у Британії свідчить різкий зріст фермерських ринків у порівнянні з минулими роками. За даними промоутерів органічної їжі з Асоціації землеробів (Soil Association) протягом минулого року в Британії працювало вже 550 ринків, із загальною сумою продажів а 220 млн фунтів.

Кріс Мерсер

Сopyright 2000/2006 - Decision News Media SAS. Друкується з дозволу Decision News Media. Ця публікація не є підтримкою або спонсорством будь якого продукту, послуги, компанії або організації.

Decision News Media / оригінал матеріалу on-line


 


 

© Молочна Промисловість, 1999-2009